HOW NICE

KUL att man blir uppäten av myggen redan i juni, lär ju knappast överleva sommaren... Desto roligare var det att jag sprang in i Andréas och Jesper idag på stan, har inte träffat dem sen November förra året. Visste inte ens om att de var i stan, så det var en kalasbra överraskning jag fick då jag vandrade på stan tidigare idag.

Annars har det varit en relativt lugn dag för fröken Lindgren, har mest bara glassat runt på stan, tittat på Grey's Anatomy (det helt underbara och speciella avsnitt nummer 100 - då Izzie och Alex gifter sig) och ätit god mat. Det känns lite småsegt och trist nu att ha sommarlov och dessutom vara arbetslös, även om det - förhoppningsvis - bara är tillfälligt. Men samtidigt är det himla skönt att bara jäsa, titta på Grey's (och andra godbitar), lyssna på musik, skriva, baka och laga mat och allt sådant trevligt.

Imorgon fortsätter livet i ungefär samma anda som idag, hade velat träffa Andréas och Jesper igen, det var så jääkla längesen sen sist (om man bortser från idag), så nu är det verkligen på tiden tycker jag! Måste ju passa på medans man har tid, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0