ST. PATRICK'S DAY

åh, har helt och hållet snöat in på den låten. St. Patrick's day, alltså. Behöver säkerligen inte säga att det är John Mayer som är hjärnan bakom låten? Hemskt bra, har lyssnat på den i princip hela dagen.

Annars har jag spenderat stora delar av dagen i Luleå, hade tid hos tandläkaren strax efter ett-tiden, men jag var i Luleå redan strax före tolv, så jag hade gott om tid att strosa omkring på stan och titta runt litegrann. Gick till tandis, gjorde det jag skulle, eller rättare sagt: lät dem göra vad dem skulle, jag låg mest bara stilla och gapade, haha. Sedan mötte jag upp två av mina äldsta, bästa vänner och umgicks med dem. Åh, vad jag behövde det! Har skrattat något så fruktansvärt mycket.

Kände mig lite pysslig igårkväll, så jag började klippa och klistra i mitt fotoalbum. Så här blev resultatet:


rätt dålig bild, men så ser det ut iallafall! Hittade ett sånt där häfte från Continuum-skivan som är borta sedan länge, så jag klippte ut bilder och texter ur den, klippte lite i några tidningar, klistrade och skrev. Är supernöjd med resultatet, faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0