SHE'S ALWAYS BUZZING JUST LIKE NEON

ÅHÅHÅHÅHÅHÅH! Alltså jag kan inte med ord beskriva hur sjukt bra det var i söndags! Var alltså och såg John Mayer på Forum i Köpenhamn. Känns galet klyschigt och töntigt att kalla konserten magisk, men det är just precis vad det var. Det var 2 timmars konstant lyckorus. Jag hade extremt höga förväntningar, och dessa förväntningar krossades brutalt och toppades 10 ggr om, vilket säger en hel del. Fick låna med mig Amandas lilla digitalkamera, så det filmades och fotades en hel del, lär ju dyka upp både filmer och foton här så småningom. Blir fortfarande alldeles salig då jag tänker tillbaka på konserten eller lyssnar på någon låt, både liveversioner och studiovarianter. Och givetvis följde en finfin tröja med hem, denna kommer troligtvis att bäras flitigt hela sommaren. Bekväm OCH snygg, kan det bli bättre?!

Annars var Malmö överlag superbra, biobesök, god mat, härligt sällskap och självklart lite shopping! Köpte ett par tights, 2 par skor, 2 tröjor (John Mayer-tröjan ej inräknad) och en jeansskjorta, mycket nöjd tjej här!

Nu ska jag kila och vänta på Sara, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0