YOU LOST ME

åhhh, är fortfarande helt skakig efter Grey's Anatomy, gudars skymning vad spännande det var, ojoj! Har varit till Luleå en snabbis idag, eller ja, var bara till Gammelstan på djursjukhuset, men iallafall. Tindra den stackaren har haft ont i tassen, så detta skulle undersökas!

Sedan har jag bara tagit det lugnt, har städat litegrann och tittat på Oprah. Vis kvinna det där. Och vansinnigt intressant ämne. Kort summering: en man som hade ett ganska grovt missbruk av metaamfetamin skjöt under ett drogrus ihjäl sin fru, sin syster och sin svåger. Nu, 15 år senare, sitter han fortfarande i fängelse i väntan på hans dödsstraff. I programmet möter Oprah hans syskonbarn, hans frus föräldrar osv. Dessutom är mannen som skjöt ihjäl dem med via satellit från fängelset. Det var, som sagt, ett otroligt intressant program och mot slutet då Oprah och hela publiken lämnade studion så syskonbarnen fick prata med honom själva, och som den ynkliga mes jag tenderar att vara mellan varven satt jag och lipade. Men hey, det kunde inte hjälpas, jag lovar. Hade ni sett det hade tårar rullat ner för era kinder också, så det så.

Imorgon gissar jag att dagen i stort sett kommer fortsätta i samma anda, eller åtminstone något snarlikt. På schemat står iallafall dammsugning, strykning och matlagning. Real housewife här alltså!

Just nu sitter jag och kikar på studentlägenheter i Malmö och lyssnar på magiska You lost me med grymma Christina Aguilera. TJINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0