I SEE YOUR TRUE COLORS

FASEN, vilken bra midsommar jag haft! Har ätit massor av god mat, lekt med barnen och hoppat studsmatta i massor. Vädret har varit bra, måste jag säga, fast något solande har det inte blivit för min del, då jag aktiverat mig med en del annat. Har även hunnit med att se lite film, igår blev det hela två stycken; I love you, Beth Cooper och Hachiko: en vän för livet. Den sistnämnda var otroligt bra, man blev lite fuktig i ögonen, så att säga. Riktigt bra film.

Sitter och tittar på klipp från John Mayer-konserten (som vanligt) och mitt hjärta hoppar över ett slag varje gång, längtar tillbaka något så otroligt mycket. Det är så himla skumt, har gått nästan en månad sen jag var i Köpenhamn och såg honom live. Och fortfarande är det så himla svårt för mig att greppa, nästan som att det egentligen inte hänt, att jag bara drömt. Till och med korten från konserten som numera finns på plats i mitt fotoalbum känns inte äkta, som att det egentligen inte är jag som tagit dem. Så himla skum känsla, kan knappt förklara hur det känns. Håller fortfarande tummarna att han ska komma till Sverige någon gång, annars hade jag mer än gärna åkt över till USA och sett han där, hade inte heller varit helt dumt. Nåja, jag håller tummarna, annars får man väl klicka hem en flygbiljett till The Big Apple någon gång. Den dagen jag blir rik, vill säga.

Ska strax kila till sängs, ska bara titta på lite John Mayer-prylar på YouTube. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0