ALL THE WAY TO THE EDGE OF DESIRE

Sitter och (chockerande, huh?) kollar på klipp från konserten. Assassin är låten jag tittar på just nu, och den växer hela tiden i mina öron! Var inte alls förtjust i den från början, men holy crap vad jag gillar den nu! Faktum är att jag inte var sådär jätteförtjust i albumet överlag från första början, de enda låtarna jag fastnade för från början var egentligen Perfectly lonely och Friends, lovers or nothing. Men efter lite envist lyssnande så har även resten av albumet fastnat. Mina favoriter är Heartbreak warfare och Edge of Desire.

väntar på att resten av klassen ska komma hit, om ca 30 minuter ska vi hitta på lite bus här på skolan, sen har vi en vett- och etikettkurs inför balen som väntar och sen ska det dansas vals, innan vi beger oss ut på stan och hittar på mer bus, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0