JUST KEEP ME WHERE THE LIGHT IS

tjingeling! Sitter här och snorar som en tok, kan inte fatta att så mycket snor kan få plats inuti ett huvud... Good thing is att min hals känns mycket bättre än igår, så det är ju positivt iallafall. Men det blir iallafall inget alder för mig ikväll, sparar mig till senare i veckan!

I detta nu sitter jag och avnjuter en riktig goding på YouTube, närmare bestämt I don't need no doctor med - vem annars? - John Mayer från live-DVDn Where the light is. Åh, ni skulle bara veta hur mycket jag vill ha den! 169 kr på cdon.com, lätt värt! Hade dessutom passat perfekt om jag nu skaffar mig en iPod, då kan man ju slänga in några videos där och kika på flygresor, parfait, non?

Snart vankas det middag, chili con carne står på menyn, faaasen så gott! Kryddigt och helt perfekt, love it.

Ikväll ska jag fixa till min manikyr och fixa färdigt studentkläderna, har strykt klänningen och plockat fram mössan och skorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0