VILL HA

Hihihi, snart har jag hela konserten i mp3-form i min lilla älskling, I like it! Hade dock helst haft en fin liten iPod att slänga in musiken i, men man får väl ta vad man har antar jag. I värsta fall får jag väl skaffa en efter studenten, gissar ju att jag lär få lite cash i studentpresent. Den jag har nu är ju inte mycket att hänga i granen med en egen vilja och med knappar som en efter en slutar att fungera (nu senast slutade lås-knappen fungera, vilket alltså innebär att då jag har den i fickan och böjer mig fram och den hamnar i kläm så blir jag typ döv. Och jag tror minsann att jag lyckats spränga en utav öronpropparna redan, ljudet "vibrerar" då man lyssnar på musik). Vill helst ha en rosa, lila eller röd. Om röd ens finns?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0