99 THINGS

1. Fullständigt namn? -  Ida Maria Lindgren
2. Exakt ålder? - 19 år, 1 månad och två dagar
3. Vart bor du? - Boden
4. Bor tillsammans med? - Anna, Jossan & Michaela
5. Husdjur? - 2 hundar
6. Färg på ditt hus? - rött med vita knutar
7. När är du född? - 26 Januari 1991
8. Klass? - ESMK07
9. Vilket år tar du studenten? 11 Juni 2010
10. Något jobb? - no
11. När ska du sova ikväll? - jag vet inte,
12. Opererat dig? - har opererat bort halsmandlarna
13. Duschat idag? - jo,
14. Kramat någon idag? - nej
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit idag? - vaniljyoghurt
17. Dagens klädsel? - mjukisar och en tröja
19. Dagens sötnos? - Asher Book i Fame, mmmmhm!
20. Dagens roligaste? - Glee
21. Har du många vänner? - jag har några få bra, något jag klarar mig alldeles utmärkt på! Hellre få bra än många halvbra
22. Hur många har du kysst? - does it matter?
23. Vem kramade du senast? - någon av grabbarna, skulle jag tro att det var!
24. Hur många vill du ha sex med? - --
25. Hur ofta kollar du dig i spegeln? - inte särskilt ofta
26. Hur många har varit otrogna mot dig? - ingen hoppas jag
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Amanda
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Bea - "vet du jag har börjat fundera på om det är bättre att gå skola i stockholm i stället"

FAVORIT:
31. Film? - The Bucket list
32. Låt? - olika, men just nu är det dessa:
John Mayer - Say
John Mayer - Heartbreak warfare
Journey/Glee - Don't stop believin' (båda är lika bra!)
Glee - Sweet Caroline
33. Mat? - sushi, typ allt som involverar pasta & kyckling, thaimat, kryddigt!
34. Dryck? - oj, svårt.. men Snapple är grym! Loka Päron är också en favorit.
37. Stad? - Malmö är underbart
38. Land? - T-H-A-I-L-A-N-D
39. Ämne i skolan? - ensemble, engelska och wallmans
40. År? - hmm.. 2010 so far har varit fantastiskt

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - T
42. Personen du tittade på? - morfar
43. Gången du spydde? - då jag var sjuk i November
44. Gången du grät? - för en vecka sen
45. Pizzan du åt? - oj, svårt.. tror det var en kebab, men jag är inte säker.
46. Gången du var i göteborg? - har aldrig varit där. Och ändå planerar jag att flytta dit.. Some adventure alright.
47. Gången du var i stockholm? - om man ska vara riktigt petig så var det i somras, då vi åkte till Skåne, men annars var jag där "ordentligt" sommaren 07.
48. Gången du var full? - julshowsefterfesten
49. Gången du var hög? - -
50. Personen som såg dig gråta? - klassen

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart, tror jag. Fast det beror väl på vad det gäller.
52. Hund eller katt? - båda
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på mitt humör, antar jag.
54. Tv-spel eller datorspel? - ingen aning
55. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget.
56. Ragga eller bli uppraggad? - båda, tror jag nog.
57. Big brother eller paradise hotel? - big brother
58. Svart hår eller blont? - blont
60. Blåa ögon eller bruna? - BRUNA
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - hm, har ju bara varit i Stockholm, men jag vill ändå få för mig att jag är en Göteborg-människa.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - fanta
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva, I guess

ANTAL:
70. Personer du älskar? - många.
71. Personer du hatar? - tror inte jag hatar någon
72. Personer som sagt jag älskar dig? -
73. Glassar du ätit på en dag? - många
74. Resor du åkt på i år? Öh, vet inte om resor till Piteå räknas? Haha
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Vet inte. PDOL är ju självklart, men jag hoppas på fler. Malmöfestivalen och Peace & Love är två drömmar.
76. Gånger du haft minnesluckor? - noll, tror jag.
77. Piercingar har du har? - två
78. Personer du saknar just nu? - flera
79. Gånger ditt hjärta brustit? - alldeles för många

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - ingen
81. Ska du träffa imorgon? - hm, familjen? Typ
82. sjöng du senast för? - ensemblegruppen
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Säkert Sara eller Kalle
84. Spelade du tv-spel med senast? - Fabian! Fick spö i NHL09, men attans, vad kul det var!
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - vet ej.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -  ingen
87. Förtjänar att dö? - finns säkert någon.
89. Vill du sova brevid inatt? - föredrar att sova själv

VAD:
90. Gör dig glad? - många saker; familjen, vännerna, musiken
91. Gör dig ledsen? - många saker
92. Vad vill du helst göra nu? - se Glee!
93. Önskar du att du slapp göra? - vara förkyld
94. Vill du ha nu? - sommar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar
96. Längtar du till? - sommaren
97. Tycker du om dina betyg? - jodå
98. Ångrar du i ditt liv? - försöker att inte tänka så
99. Är det bästa som har hänt dig? - esmk07

99 saker du kanske inte visste om mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0