ANYTHING LESS THAN 'I LOVE YOU' IS LYING

sitter och filar lite på min svenska debattartikel... Tänkte vara lite sneaky och använda samma tema som talet jag hade i engelska tidigare i veckan, hehe. Men det är faktiskt ett viktigt ämne, till mitt försvar. Efter detta slutar jag och då är det helg, s-k-ö-n-t! Inte för att jag ska göra något särskilt i helgen, men det är bara skönt att koppla av litegrann.

Ska göra ett till försök på H&M idag tillsammans med Sara, sen ska jag och handla på Coop, ska laga thaimat imorgon, så jag hoppas att det blir lyckat!

Annars ska jag bara plugga i helgen och se lite film eventuellt. Har prov i Nk B på tisdag och prov i matte på onsdag, innan jag slutligen får ta påsklov. Fast det blir nog att jobba och planera litegrann inför UF-mässan på onsdag skulle jag tro, annars blir det typ att sitta på lovet, vilket inte känns sådär superkul...

jaja, nu ska jag återgå till min debattartikel, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0