'CAUSE THIS IS MY LIFE MY FRIEND

nananaaaa, är uppe med tuppen, som ni kanske märker! Har hunnit duscha och sätta igång en tvättmaskin. Är inte riktigt vaken nog för att äta frukost än, så det får duga med att glas juice tills vidare. Lyssnar på - otippat, huh? - Unfair, lite bra, peppig (eller ja, texten är väl inte så värst peppig eller munter) wake-up-musik.

Dagen ser iallafall ut att bli något sånt här: packa och dona, dra till Boden, jäsa i Pagla på eftermiddagen och sen har jag ingen aning om vad som händer efter det. Gissar att det blir Mello ikväll, men jag är inte säker. Imorgon susar vi iväg till Klinten och hänger hela dagen. Vilket - som jag sade tidigare - kommer bli riktigt intressant... Bli inte förvånade om jag kommer hem med både armar och ben i gips.

Nu tror jag det börjar bli frukostdags för mig! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0