COWBOYS & DINOSAURS

åh, vad jag gillar det här vädret! Hoppas för guds skull att det håller i sig, blir alldeles lycklig i hela kroppen då solen skiner. Har varit ut på en långpromenad idag, så himla skönt! Hade dock helt fel skor, så mina fötter var helt djupfrysta då jag kom hem, men det var nästan värt det. Nu ska jag strax kila till affären och köpa en liter mjölk eller två, sen ska jag baka muffins!

Just nu sitter jag och njuter av Salems nya album, blir lite extra glad av att höra hans musik.

Igår hade vi lite mys framför Melodifestivalen, min favorit var ju Salem, men Anna var helt klart en värdig vinnare. Ikväll ska jag se Gossip girl och sen kanske det här efter-programmet för Melodifestivalen. Gillar såna program, då man får se bakom kulisserna osv. Imorgon blir det en rätt lång dag, kör en halvdag med vanlig skola, sen kl 16.00 ska vi samlas på Saga för genrep inför kvällens föreställning, en konsert/show om Elvis där vi i Kör B medverkar. Ska bli grymt kul, och jag ska senare ikväll plocka ihop kläderna jag ska ha på mig, vi har till och med en dresscode. Det är svart som gäller med en färgglad detalj. Så jag har tänkt att ha på mig svart body från Gina Tricot och en svart kjol från samma ställe, svarta strumpbyxor, kängor från Din Sko och en mönstrad sjal som mamma haft så länge jag kan minnas, som jag nu övertagit. Den är mjuk och jättemysig, en given favorit. Till detta tänkte jag köra röda läppar och lite lätt sotade ögon. Och detta toppas givetvis med den underbara doften Flora från Gucci som följer med mig som ett lätt doftmoln överallt.

nu ska jag se om allt jag behöver finns här hemma innan jag sätter igång med baket, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0