DEVILS & DUST

nu sitter jag och ser Grey's Anatomy, Gud så jag har längtat! Har inte sett det alls nu i vår, har varenda gång lyckats göra något annat just den tiden, så nu passar jag på medans jag kan.

Har varit riktigt produktiv idag, har hunnit avverka hela 3 skolgrejer, skönt som bara den. Började dagen med att hålla mitt svenskatal, sen gjorde jag matteprovet (eller ja, en del utav det, men alltid nånting) sen har jag även gjort färdigt mitt engelskatal, samt fixat med rekvisita till det, för att göra det lite extra effektfullt. Har gjort tre "måttband"; ett med längden 76 cm som motsvarar bysten, ett på 56 som är midjan och det sista är 82 cm som är höften. Sedan har jag även skrivit ut två bilder på OH-papper, en bild på hela 3 modeller som alla dött av ätstörningar och en bild på Miley Cyrus - bilden som använts i media där rubrikerna där orden "Miley" och "tjock" har kombinerats, helt utan anledning. Obehagligt det där, hela grejen med size 0 och alla dessa svältdieter, helt vansinnigt.

nu ska jag återgå till det jag höll på med, sen blir det massage & sängen, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0