DOES YOUR MOTHER KNOW THAT YOU'RE OUT?

tjoho! Tänkte att det var läge att visa lite tecken på liv. Har ikväll befunnit mig i Björknäsgymnasiets matsal där 3 tjejer i klassen hade modevisning, som de haft som sitt projektarbete. Det visades en hel del snygga kläder, grymt bra musik och trevligt sällskap. En riktig toppenkväll, med andra ord.

Imorgon ska det bakas för fulla muggar, det ska slängas ihop stekpannebröd, kanelbullar, rosenbröd och mjukkaka. Sedan ska vi även slå slag i saken och boka flygbiljetter till i Maj, guuuuuud vad jag längtar! Dagarna minskar med stormsteg, och jag får fortfarande världens fånleende på läpparna så fort det talas om det, eller honom för den delen. Nu ska jag ta och pysa till sängs, är trött som en get, och imorgon blir det upp tidigt för att sätta igång med bakandet. Så godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0