DON'T HOLD YOUR LOVE OVER MY HEAD

har lyckats smälta liiite av min ilska, men inte helt och hållet. Är fortfarande jäkligt irriterad. Men det ska nog bli bättre till imorgon, hoppas jag.

Annars ser veckan ut att bli finfin, imorgon börjar vi (inte för att det direkt är något jag ser fram emot) med att ha en HLR-kurs, vet inte plats, bara tidpunkt men det blir nog bra ändå. Sen på tisdag har vi samhällsprov, ett prov jag för övrigt inte ens börjat plugga till. Fast å andra sidan, att få lite mer tid än en vecka på sig att plugga hade varit trevligt. På tisdag blir det en snabb sväng till luleå, på onsdag ska vi till Farmen och kika på 2ornas genrep inför UF-galan. Tittade litegrann i onsdags, och det såg grymt bra ut, så det ska bli mycket trevligt att få se programmet i sin helhet. Sen på torsdag öppnar H&M här i Boden, Ä-N-T-L-I-G-E-N! Ska dit och kika med Anna och Sara, och förhoppningsvis kan det hända att min studentklänning följer med hem, om den finns där bara.

Nu ska jag kila till min halvt nybäddade säng, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0