FAME

efter att ha varit i Öjebyn ett tag, spelat kort och flamsat åkte jag och mamma och hyrde film. Stod och velade ett tag, men till slut blev det en Wallander, Tidsresenärens hustru och Fame. Såg den sistnämnda redan igårkväll. Mycket bra film. Märks att det var en rätt påkostad produktion, men aldrig så att det blir överdrivet eller tacky.  Sen så gillar jag att det inte är några jättekända skådisar, det blir mer... Trovärdigt på något sätt. Musikscenerna är såklart storslagna, och det är särskilt två stycken som fastnat. Eller okej, make that three. Så, here they are:

1. Ja, jag vet att den är dubbad, men det var den enda jag kunde hitta (men om ni verkligen inte gillar den dubbad så finns det en odubbad version här - fast med betydligt sämre kvalitét)



2. LOVELOVELOVE (se den, tror inte jag behöver säga mer än så)



3. Le grand finale - maffigt, storslaget och alldeles underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0