IT JUST AIN'T MONEY

åh, vad skönt att kunna stryka ytterligare en grej från min Att-göra-lista! Höll mitt engelskatal i morse. Det gick rätt bra, var supernervös, men det kändes ändå skönt att få det gjort. Imorgon blir det en kort dag, har bara Kultur- och idéhistoria och sen svenska, tänkte börja skriva på min debattartikel till svenskan så att den blir färdig, eller åtminstone påbörjad. Sen ska jag plugga NK och matte i helgen, har prov på tisdag och onsdag - sen är det LOV! Jösses Amalia vad underbart det ska bli, längtar redan. Har inga jätteplaner, bara ta det lugnt, kanske lapa lite sol, ta långpromenader (med förutsättningen att min syster följer med, annars blir det bara tråkigt) och kanske en och annan shoppingtur. Är sugen på 2 randiga tröjor jag hittade på Gina tricot som dom så trevligt nog rear ut för 49 kr/styck. Sedan så fanns inte min studentklänning här i Boden, till min stora besvikelse, så jag ska kika om den finns i Luleå och Piteå, annars blir det nog att beställa från hemsidan! Fast den var slutsåld nu, visade det sig, tusan också! Jaja, hoppas att den finns kvar i butik till veckan... Annars, om det inte blir den så har jag hittat en annan, också den från H&M, men den är lite beige/rosa, ganska neutral. Jaja, det är ju några månader kvar, så nog ska jag hitta en klänning (hoppas jag iallafall).

Nu ska jag gå och lägga mig, tänkte läsa färdigt boken jag håller på med nu - 19 minuter av Jodi Picoult, är precis i slutklämmen av boken, så nu kan jag inte lägga ifrån mig den. Har fått fullt med blåsor på tungan, ont som tusan gör det! Vet inte vad det beror på, men jag hoppas det går över snart.

Nu är det för övrigt bara 66 dagar kvar till John Mayer-konserten kvar, woho! Och 78 dagar kvar till studenten, yäi!

nej, sängen nu, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0