REMEMBER MY NAME

phu, idag har det varit en väldigt produktiv dag! Steg upp halv åtta och satte ganska omgående igång med att baka, har hunnit göra pannbröd, rosenbröd, kanelbullar och två rulltårtor på morgonen. Har sedan hunnit ut på en liten powerwalk, skönt! Dessvärre hade solen hunnit gå i moln då jag väl tog mig ut, med det var skönt ändå. Tog med mig Lily i barnvagnen.

Ikväll blir det att mysa framför Melodifestivalen, undrar vem som vinner... Vem tror ni tar hem segern ikväll? Jag hoppas på Salem litegrann, han är helt fantastisk. Otroligt duktig kille. Imorgon ska vi baka mer, då blir det mjukkaka, sen ska jag ägna resten av dagen med att plugga och en massa annat. Måste även ta och plocka ihop lite kläder som jag ska ha på mig på måndag, då vi kommer medverka i en föreställning på Saga om Elvis, ska bli superkul!

nu ska vi boka mina flygbiljetter, GUUUUUD vad jag längtar! Skåne och John Mayer kombinerat, det kan ju inte bli mycket bättre än så, hehe. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0