TELL MY WHY DOES LOVE HAVE TO BE SO UNFAIR?

phu, då var helgen över! Och lovet också, dessvärre. Men det har varit mycket bra, fast lite kort känns det som. Fast samtidigt var det skönt att komma tillbaka till verkligheten, träffa alla kompisar igen osv. Blev mycket flams och skratt, vilket inte är något särskilt ovanligt. Sen så hann jag även med att träffa systern en liten sväng, och även där levererades det en hel del skratt. Imorgon blir det NK, sen hål (tror jag?), Arbetsmiljö- och säkerhet innan vi till sist sätter igång med genrepet inför Wallmans, det är ju show på onsdag. Gissa vem som är nervös?! Typ tusen grejer som jag går runt och oroar mig för. Tänk om jag snubblar? Tänk om jag tappar alla tallrikar? Tänk om jag glömmer något jättejättejätteviktigt?

nu ska jag göra massage här hemma, sen ska jag ta och stryka lite kläder! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0