FOOLISH GAMES

hallådär! Sitter hemma och jäser litegrann, ska dra mot skolan kring halv-fem, fixa mig och äta min middag. Sen kl 19.00 har vi äntligen konsert (är egentligen inte alls laddad inför konserten, snarare tvärtom, ska bara bli skönt att få det överstökat). Verkar dessutom som att jag kommer att vakna imorgon med en träningsvärk som heter duga, vi körde styrkebingo vilket var... Tungt, ska ni veta. Och jag som varit lite halvförkyld i helgen borde väl ha avbrutit betydligt tidigare än vad jag gjorde, om man säger så. Och jag känner mig redan svag och ynklig, att gå nedför i en trappa är ju en mindre kunskap, och jag vill inte ens veta hur det är imorgon... Kul att jag ska servera en 4-rättersmiddag åt typ 12 pers, lär ju ta sin lilla tid...

Imorgon är det ju då - som sagt - Wallmans. Börjar dock dagen med NK-prov, KUL. Känner mig inte sådär superpeppad direkt, men ändå skönt att få det överstökat. Sen ska det dukas, soundcheckas och fixas inför kvällens show. Sen efter showen åker jag och Anna till Luleå och hämtar Tina och Johanna, ska bli superkul att träffa dem igen! Även om det bara blir typ tre dagar, men jag tar vad jag kan få!

Men sen på onsdag får vi äntligen LOV, efterlängtat som bara den. Nu ska det bara jäsas och mysas till 1000 i några dagar, har inga planer alls. Är grymt sugen på att slänga i lite slingor i mitt hår, det ser förjävligt ut just nu, utväxten börjar väl bli uppåt 5 cm lång eller något. Kul. Har för ovanlighetens skull utsläppt hår, men det är inte ofta jag har det, just för att håret ser så jäkla risigt ut.

Det drar sig mer och mer åt att vi åker till Luleå för utgång, förhoppningsvis blir det nästa månad om allt blir som det ska. Så jag har planerat en outfit i huvudet lite halvt; såg en superfin shortsdress från H&M (dock så var det i postorderkatalogen, så jag vet inte om den finns i butik, men man kan ju alltid hoppas!) för 99 kr (tror jag), vet ej vilken färg jag vill ha, men jag lutar åt antingen svart eller leopardmönstrad... Men om jag känner mig själv så blir det nog den svarta, haha. Sen tänkte jag ha antingen svarta eller färgade/mönstrade strumpbyxor till (beroende på vilken byxdress jag väljer) och vrålhöga heels på det! Vilket påminner mig, jag måste köpa mina studentskor inom en snar framtid! Har ju hittat dem, men jag har inte köpt dem ännu. Blir alltid så nervös då jag är i luleå, tror jämt att de ska vara sålda, så jag går alltid dit och kollar så att de finns kvar, haha. 

nej, nu ska jag pallra mig iväg till stan! Ha en fin kväll, PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0