I BETTER KEEP ON WALKING

sitter och kikar på priser för att färga + slinga håret hos Divine. Priserna börjar på 770 kr, men jag gissar att det rusar i höjden allt efter att håret blir längre, även om mitt hår inte är särskilt långt. Men det är ändå billigare än 1100 kr och uppåt som det skulle kosta hos Trudes på Gallerian i Boden. Men jag fortsätter att titta vidare, och ska även kolla priser hos Frisörskolan i Luleå.

Har även ett Glee-avsnitt på laddning som jag ska se så fort det är färdigt. Nu då jag sett hela säsong 1 vill jag bara ha mer, mer, mer. Och att vänta till April känns bara jobbigt. Så därför ser jag säsongen en gång till.

inhandlade ett par sulor till mina skor i stan. Köpte ett par svarta ballerinaskor på H&M förra veckan som jag ska ha då jag serverar på Wallmans nästa vecka (AAAAAH, panik!!). Men jag tror att vi alla - vi tjejer, alltså - vet ganska väl hur mycket dämpning och stöd det är i ett par ballerinaskor? Noll, zero, nollasta, nul, náid (noll på flera olika språk, ifall det inte kopplade). Så nu har jag köpt ett par riktiga tantsulor, ni vet såna där bruna som gamla tanter har? Sköna är dom iallafall. Anatomiskt formade sulor. Sug på den ni, verkar precis som avancerat som det låter.

Nu ska jag äta ett utav de muffins som jag bakade tidigare ikväll (#2 i ordningen, hjälp! Tur att det är sportlov = mycket tid för powerwalks!). Blev ett gäng bärmuffins med någon crunchig topping. Skulle dock vara havregryn, vilket vi inte hade. Så jag körde på fibervarianten istället, men det blev gott ändå! Och lite nyttigare, inbillar jag mig. Plus att det var helt osötade bär, pluspoäng åt mig. Så, på återseende, gott folk!

ps. Spana in dessa tre superlåtar på spotify, you won't regret it! 1 2 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0