YOU'RE THE ONLY ONE I EVER BELIEVED IN

maximalt med inspiration från Shopbop och Zara. Vill flytta in hela Zaras vårkollektion i min garderob, i synnerhet den snygga koftan på #1, kavajen och byxorna på #2, Spetsdrömmen på #4, jeansshortsen och toppen på #5, kjolen och skorna på #6, väskan på #7, shortsen på #9 och byxorna på #11. Kort sagt, jag blev kär. Jordiga, neutrala färger med inslag av marint och lite spanska influenser, I like it! Älskar jumpsuitsen, som alla kommer från Shopbop, och jag gillar de lite mer dressade varianterna i silke. Helst ska de vara lite slappa, utan att vara säckiga, med fina snitt. Skulle mer än gärna dansa runt i någon utav dem i sommar, dag som natt, på dagtid matchas de med antingen gladiatorsandaler, ballerinaskor eller vita tygskor (låga, helst från Ked's), solglasögon (Wayfarer-modell är mitt val) och en snygg hatt, på kvällen öser jag på med ringar, sotiga ögon och - såklart - höga klackar på det. MUMS!

   

   

  

   

    

    

    

    

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0