ALMOST DONE

sååå, efter lite arbete är min lilla grundkurs i John Mayers musik färdig. Kanske händer att jag gör lite finslipningar, men i stort sett så är den färdig. Har försökt att använda så mycket liveklipp som möjligt, sedan får vi väl lyssna in oss på studiolåtarna lite mer noga då jag åker ner, om det nu skulle behövas.

Såg ganska nyss ett klipp då Mayer uppträder tillsammans med BB King på Grammy Nominations-"galan" (kan det verkligen kalas gala om ingen får priser?) där de nominerade inför Grammy-galan presenteras. Sjukt bra framträdande. Måste helt klart visa min systers pappa, som är ett stort bluesfan och som börjat smågilla Mayers musik, nästa vecka då jag ska sova över där.

Ska strax ta något att äta, är jättehungrig (ovanligt?) och sen tänkte jag pysa till sängs, är grymt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0