ÄVEN OM ETT SEKEL GÅR SKA JAG ALLTID VÄNTA PÅ VÅR TUR

åh. Blev lite kär nyss. Oskar Linnros är typ det bästa som hänt svensk musik detta år. Ja, Salem al Fakir får ursäkta, men han har haft sina glorious moments, nu är det herr Linnros som gäller! Lite coolare och lite mer dansant musik - jag gillar't! Måste visa mina vänner snarast, för detta är vad jag vill dansa till HELA sommaren! Detta är vad jag vill höra ur högtalarna då man sitter på någon fräsig uteservering och sörplar på ett glas vitt. Gärna hela sommaren, tack. Den går redan på repeat, och säkerligen fortsätter det i samma stil resten av sommaren. På något vänster ska jag få mina partykatter till polare att bli lika kär i låten som jag redan är.

men alltså, nu måste jag ju givetvis bjuda på den galet utomordentligt festligt bra låten, right? Annat vore ju en mindre skandal. ENJOY, jag gör det redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0