DON'T BRING FLOWERS AFTER I'M DEAD

åh, vilken kväll igår, alltså! Fixade mig och mötte upp brudarna utanför Coop, köpte en flaska Sprite innan vi begav oss hem till Sara, pratade och peppade lite med musik. Sen begav vi oss ut i regnet och vandrade mot bussen som skulle ta oss till Luleå. Träffade lite folk, både sådana man kände sen innan och nytt folk. Tråkigt dålig musik dock, men bra sällskap gjorde ändå kvällen till en riktigt bra en.

Landade i sängen kring halv fyra, somnade på stört. Men det var helt klart en bra kväll iallafall, och jag kommer med stor säkerhet besöka Cleo igen! Ett extra plus för att det faktiskt gick att prata med varandra, man slapp skrika så att stämbanden gick av, vilket mer är en regel än ett undantag på Lotus, tyvärr.

Nu ska jag plöja lite YouTube-klipp innan jag tar och slänger på mig kläderna (få saker är skönare dagen efter en utekväll att springa runt i morgonrock och en slarvig tofs)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0