EVERYTHING YOU'LL EVER BE YOU ALREADY ARE TO ME

Jösses, har lyssnat på "the hotel bathroom song" (den behöver verkligen ett mer smickrande namn än så...) på repeat i typ 2 timmar nu, och jag tröttnar typ aldrig. Så himla fin låt att jag smäller av.

Börjar äntligen bli frisk igen, och ingen är nog gladare över detta än jag själv. Helt underbart. Tar en extra-dag bara för säkerhetsskull, men på Fredag ska jag nog vara back in business igen. Har idag legat ute och solat i lite drygt en timme, och nog gav det resultat! Har fått en nice färg på armarna och även magen ser rätt brun ut. Skyndade på det litegrann och smorde hela tiden in mig med bodylotion, så nu luktar jag Flora, sol och värme. Och herregud vad det har blivit grönt ute! Bara för några dagar sedan var gräsmattan alldeles brun och torr, det låg två mindre snöhögar kvar och träden hade inte börjat blomma ännu. Och nu? I stort sett knallgrön gräsmatta, löven i träden har börjat komma och det är soligt och härligt ute. I like it!

Nu ska jag kolla lite busstider och sedan börja göra lite research för ett engelskaarbete (MITT SISTA, TJOHO!!) som jag ska skriva lite senare idag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0