FRÅN OCH MED DU

sitter och läser om viner (i brist på annat) på systemets hemsida, och jag upphör aldrig att roas över de roliga dofterna och smakerna. Ett exempel Jacob's Creek Shiraz Rosé har tydligen en "bärig doft med inslag av vingummi, hallon och gräs" mmhm, det lät ju... Gott? Vinet har - enligt kunniga människor - en "torr, fruktig smak med inslag av röda vinbär, hallon och smörkola". Det låter alltid så lovande fram tills det sista doft/smakattributet. Kommer ihåg då vi hade våran middagsshow på Viljan, skolans restaurang, och vi skulle lära oss om de olika vinerna som serveras. Fanns ett som skulle dofta en hel del saker, men sist - min absoluta favorit - stall. What?! Låter ju trevligt, ett vin som doftar hö och hästbajs. Aptitretande, inte sant?

Nu ska jag återgå till att inventera systemets lager, då jag eventuellt ska få välja fritt lagomt till studenten. Fin present, jo jag tackar!

har för övrigt lyssnat på min nya favvo sisådär 165476436756765 gånger nu. Seriously, är det möjligt att gifta sig med den mannen? Typ nu? Jag anmäler mig som frivillig i såna fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0