HEJ RESFEBER

aaaaaah, jag åker imorgon. IMORGON. Shit, kan knappt fatta det själv, helt galet. Och jag behöver säkert inte ens nämna att jag längtar som en tok? Nej, det var väl det jag tänkte... Har sprungit på stan ett tag då jag kom till Luleå, hittade ett par göööörsnygga tights på Monki, sjukt sugen att slå till. Får se om jag hittar dem i Malmö, då är den saken klar. De är svarta med detaljer i skinnimitation. Om de finns kvar i min storlek är risken rätt stor att de får följa med mig hem. Om vädret inte bättrar sig hade jag nog tänkt att köra på de, en skjorta (som jag också tänkt skaffa i Malmö) eller en fin tunika på Söndag då det vankas konsert till tusen.

Har packat nästan allt, det enda som ska ner är 2 miniflaskor med parfym och kameran (vet dock inte vilken?), sen är jag fit for fight, minsann!

nu ska jag återgå till att jobba med min sista (SISTA) samhällsuppgift, jag tror jag smäller av. Så underbart skönt känns det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0