HEJSAN HOPPSAN

åhhh, nu är snyggjävla skorna mina! Är helt kär, kan inte sluta titta på dem. Underbara, helt enkelt.

Försöker luska ut om vi har svenska imorgon eller ej, hade varit väldigt trevligt med en liten sovmorgon. Tänkte duscha och pyssla om mig litegrann, härligt att göra det sådär mellan varven. Är helt överlycklig att vädret äntligen beslutat sig att pallra sig över till min sida, har suttit ute (läs: sovit) i en solstol och fått lite färg på näsan, underbart skönt! Om vädret visar sig från sin bättre sida imorgon ska jag nog ta en mjukglass och jäsa i solen, har varit sugen på mjukglass i flera dagar nu. Låter oerhört lockande. Måste dessutom jaga efter en studentklänning, då den jag spanat in var slut. Attans bananer. Så nu är det bara att leta en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0