HJÄRTA

nu då jag lärt mig att trycka in YouTube-klipp utan själva klippet i bloggen så måste jag ju givetvis använda mig av denna nyfunna kunskap, right?


John Mayer - Heartbreak warfare (live)


Will Hoge - Carousel (live)


John Mayer - Heartbreak warfare (acoustic)


Jonathan Rhys Meyers - This time


John Mayer - War of my life (acoustic)


Oasis - Don't look back in anger


Five for Fighting - Chances


Ted Gärdestad - Himlen är oskyldigt blå


Switchfoot - I dare you to move


John Mayer - Wanna be startin' somethin' (live)


John Mayer - Taking on water (live)


Glee Cast - Imagine


John Mayer - Can't take that plane


John Mayer - Lenny/Man on the side (live)


Paramore - Brick by boring brick


blev väl kanske lite fler John Mayer-klipp än vad jag hade tänkt, men nåväl, några bra låtar har jag lyckats vaska fram iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0