JAG MINNS VARENDA SCEN IFRÅN VÅR FILM

kärlek på den låten alltså. Ligger väl på kring 100 lyssningar nu skulle jag tro, och jag är inte less ännu. Så sjukt bra. Och texten. Åh. Verkar som att albumet släpps 9 Juni, man kanske skulle unna sig den som studentpresent? Eller, ännu bättre, om man kanske skulle ÖNSKA sig den i present? Detta till vänster var alltså en liten hint till de som tänkt komma på min studentskiva, så hade denna lilla sötsak varit en oerhört fint och trevligt tillskott till skivsamlingen.

Står i din port står bara still
För en minut sen var du min
en tredjedel av den jag var, vårt hem
för en är krossad, en är din
det här är slutet på vår film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0