RIGHT

glömde ju, 26 dagar kvaaaar! Gaaaaaaah, tanken gör mig fortfarande alldeles lycklig. Gissar ju att det kommer bli galet kalasbra på alla sätt och vis. Grubblar dock över vad man ska ha på sig? Känns sådär halvkul att komma dit i typ mjukisbyxor, men att dra på sig en klänning och high heels är väl inte aktuellt det heller. Den där klockrena, grymma balansen mellan snyggt och bekvämt är vad jag är ute efter. Beror ju såklart på vad det bjuds på för väder, men om det är varmt kanske jag kör på ett par shorts, en snygg tröja och tygskor (antingen Converse eller mina nya, vita skodon), och om det är kallt blir det nog en skjorta och ett par snygga tights. Vilket påminner mig, jag behöver ett par nya!! De jag köpte på Gina tricot för 2 år sedan är lite för trasiga för mitt eget bästa, har ett stort, fint hål mitt i grenen. Så ett par nya känns helt i sin ordning. Hade gärna velat ha ett par lite annorlunda, gärna med infällda detaljer i skinnimitation eller något sådant! Eller nitar eller något sådant. Och på tal om nitar hittade jag ett par dösnygga jeans på H&Ms barnavdelning. Undrar om jag kan klämma i mig i den största storleken, måntro? Svarta stuprörsjeans med nitar på bakfickorna, döballa. Måste prova. Med lite våld brukar de flesta plagg gå på, hehe.

Nåja, klädproblemen lär ju lösa sig till slut, får man väl hoppas! Men jag gillar ju att planera, speciellt sådana saker. Och mitt kanske största problem: HUR i hela friden ska jag klara av att packa kläder som går ner i en weekendväska som ska bäras med som handbagage? To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0