THIS IS A BUMP IN THE ROAD

hepp, tjejen med koll har inte hört av sig, så jag är fortfarande heeelt clueless. Mitt span, som jag fick upp ögonen för igår, är helt attans-jävla-rumpnisse-bananer-snygg. Lite smått dryg (åtminstone igår), men jag intalar mig själv att hans nästan överdrivet fina utsida väger upp för det. Åtminstone just nu. Och sedan hade jag väl ingen superframgång då det gäller att approacha mitt span. Let me tell you, jag är nog den blygaste varelsen som vandrat på två ben. Det är hemskt. Hatar det verkligen med hjärta och själ. Sjukt jobbigt, vill bara dö mellan varven.

nu ska jag slänga på mig kläderna och pysa mot stan!


Kommentarer
Postat av: SaraP

Har du lyckats hittat honom än? ;)

2010-05-02 @ 09:58:13
URL: http://sarapohjanen.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0