WANT THIS

MMMMHM, sitter och kikar i i John Mayers webb-butik. Tror ni det kliar i fingrarna? Jag håller tummarna att de har någon slags försäljning av merchandise, hade mer än gärna velat ha en tröja med mig hem. Och alla turnéaffischer, åh, de är så snygga! Sedan vill jag gärna ha en bok noter och ackord till låtarna. Eller någon live-DVD? Är fortfarande väldigt sugen på Where the light is. Skivan har jag sen 1,5 år tillbaka (det var för övrigt min första skiva med John Mayer) och nu vill jag bara utöka min lilla samling, som än så länge bara består av Where the light is-skivan, Continuum (som är spårlöst försvunnen?!) och Any given thursday.

 

 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0