ibland är jag bra, minsann!

Ibland (läs: då jag är trött) får jag såna där spontana infall, att jag bara ska göra nånting som jag vanligtvis inte brukar göra. Nu ikväll var ett sådant tillfälle. Vad jag nu gjort vill jag inte gå in på exakt, men jag kan iallafall avslöja att det rörde sig om ett litet avslöjande eller två ... Hehe. Men det känns alltid så skönt efteråt, då man gjort det. Inte direkt en lättnad eller nåt, jag hade lätt kunnat bära på mig det jag berättade för denna lyckligt lottade (?) herre ett par månader till, men nu gjorde jag ett val att berätta det nu istället. Om det var ett dumt beslut eller ej vet jag inte, only time will tell. Eller snarare, only he will tell.

Men vi får se hur det blir med den saken ... Nej, nu ska jag bege mig till sängen, tänkte jag. Uppstigning kl åtta imorgon, utan någon vettig anledning. Woho! Joy!

Men gonatt på er, iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0