Hallå i stugorna!

Har varit lite "inkognito" i helgen. Var riktigt duktig igår, städade mitt rum, packade och donade. Sen fick jag skjuts av Anna och Krister till luleå, där jag mötte mah sistah. Gick lite på stan med henne innan vi drog till gymnasiebyn och kollade. Kändes lite småtöntigt att åka dit och kolla på estet, vilket var mitt lilla önskemål, då det var Amanda som skulle dit och kolla. Men jaja, det var nice ändå! Sen drog vi till lulsundet och hängde med male i typ hundra år, skrattade på, spelade wii och hade det riktigt trevligt! Sen kom Amandas fader och hämtade oss, drog till stan och hyrde film och köpte godis och sen åkte vi till grillen och handlade lite käk. Sen åt vi, såg film och tokchillade. Efter det drog vi till gården, spelade lite mer wii och hängde runt innan vi drog hem.

Idag sov vi till typ elva eller nåt, låg kvar och degade i sängen medans vi kollade på Hogan Knows Best-maraton på MTV. Mycket givande program, verkligen! Sen fick vi ett litet ryck och bestämde oss för att gå ut och gå, så vi ringde och "lånade" en hund, nämligen Amandas pappas kompis hund, Jessie. Skitsöt hund, vet inte vad det är för ras, men det ser ut som en korsning mellan en chihuahua och en schäfer, haha.

Nu ska vi äta lite mat och sen ska jag tillbaka till boden,
pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0