Helluuu

Har nyss varit snäll och massagat Therese medans vi såg på How I met your mother. Åh, vilken bra serie det är! Lyckas alltid missa den, men då jag väl kollar fastnar jag direkt. Ska snart rusa hem och dammsuga, sen ska jag ringa Marcus. Blir tredje gången jag pratar med han idag isf. Eller ja, åtminstone andra. Beror på hur man ser det. Kul var det iallafall, trots att vi båda var lite flamsiga. I vanlig ordning, med andra ord.

Ska också ta och ringa Anna och se om hon är fikasugen, för det är jag! Och det är alltid roligare att fika med någon, känns så löjligt att göra det själv. Men jaja, det löser sig nog!

nåja, nu ska jag rusa och kirra dammsugningen och gotta med lite sweet music i öronen innan det blir telefonsnack för hela slanten!

pussciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0