Some days I'm a super bitch up to my old tricks

Ja, detta gick ju great! Skulle vara på vårdcentralen och vaccinera mig idag. Och vem försover sig ca 2 timmar denna morgon? Jo, jag, såklart. Känns ju jävligt nice. Måste typ ringa dit och kolla om det är möjligt att jag kommer dit antingen nu efter matten eller på måndag morgon. Känner mig så jävla klantig. Skulle snooza i typ fem min, och råkade ställa larmet på 18.15 istället för 08.15 ... Så ja, man känner sig sådär lagomt obra just nu. Och frulle hanns ju inte med heller, och dagens lunch var ju ingen höjdare direkt. Så jag kommer ju få gå hungrig tills jag kommer till luleå ... Hoppas syrran bjuder på nå gott! Borde nog ringa henne och gnälla lite. På att jag vill ha nånting gott, alltså. Inte för att jag tror att det kommer bli nånting annat, men bara för säkerhetsskull. Imorgon ska jag på Öppet Hus på gymnasiebyn med min syster, så jag ska kika förbi på estet och riktigt syna dom i sömmarna, minsann! Och så ska jag kila förbi och säga hej åt Agnes, sen ska jag gå och shoppa lite fika eller nåt gott och spatsera till Male och hälsa på, stackarn som hoppar fram på kryckor och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0