tjaaarå Ida!

jag kom just på att jag skulle skriva i idas blogg, haha! typ nästan varje dag, men det har gått typ 1 vecka å 2 dagar. såjaa.. inte så lyckat! men nu skriver jag iallafall. hoppas du har de bra i thhai iaf, mamma sa att någon hade fått magsjuka ;o haha, lyckat! men iallafall, har inte hänt mycket. skolan varje dag nästan, ba softat! sista dagen imorrn. å jag klippte min lugg igår, sen då  jag skulle sminka mig imorse så insåg jag att jag hade klippt av mina ögonfransar!!!!! :o damp jag får.. men jag vet fan inte vad jag ska skriva ;p
men nu orkar jag inte skriva nåmera, för nu ska jag chilla! hehe, å skriver väl igen någon dag.. om de har hänt nå, mjo... men ja, jag fyller fan år imorrn! KÖP EN PRESENT ÅT MIG I THAILAND, OKEJ? bara typ 2 veckor innan ida kommer hem igen. den 3dje januari blire skellllefteå! pusspåluleåhockey,  mobba alla marklund å lundmarks. jag lovar att marcus heter något utav domdäära alternativen i efternamn! haha, sku inte förvåna mig. men ja.. imorrn så kommer brudarna till mig! pussciao,

/ amandalindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0