tjohej!

Sitter och Youtubar lite, håller på att skaffa mig lite "road music" så att jag har nånting att förgylla bilfärden till Skellefteå med. Än så länge har det blivit lite smått och gott; gospel, soul, pop och nu väntar lite rock. Så det lär ju bli helt great! Snart är det dags för tårta, väntar bara på att Andreas ska komma tillbaka. Och jag som skulle bli av med mina "knubbsälsvalkar" ... Ja, det går ju verkligen bra. Sitter just nu och kollar på reprisen av Room Service då Johnnie och Mattias är på "arseltangayoga" som någon utav dom uttryckte det. Roliga killar.

Men nu verkar det vara fikadags. Känner kaffelukten ända hit. Inte för att jag dricker kaffe, men ändå.

pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0