I think I just died and came to heaven

Var in på H&M idag, där jag hittade en supersöt klänning och en fantastiskt fin tunika, som jag hade tänkt att försöka hitta på hemsidan. Då jag knappar in hemsidan, ja, vad ser jag? Matthew Williamsons kollektion för H&M finns uppe. Kollade in kollektionen, och åh, jag blev kär i typ allt. Speciellt en sidenklänning, som går lös på 2998 kr. Ett kap, eller hur? Fantastiskt fin klänning iallafall, om ni inte redan sett den, bered er på att dö. Den är osannolikt vacker. Hade ju kunnat ha den på studentbalen utan tvekan.

Tyvärr så hittade jag inte någon utav plaggen på hemsidan, men om jag skulle springa förbi H&M någon dag så kan jag försöka ta en bild.

Nu ska jag återgå till att njuta av blandningen John Mayer/Colbie Caillat.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0