naw

åh, sitter och kollar på världens bästa Jennys bilder på hennes katt, Wirus, som blev upphittad i somras. Herregud, sötare katt får man leta efter. Blir kär i sötnosen gång på gång. Kolla här så förstår ni kanske varför. Kan ju inte påstå att det dröjde många sekunder innan jag var kär i den lilla söten. Synd bara att jag har en hemskt kattallergi. Hade det funnits en spruta man kunde ta mot kattallergi - eller vilken allergi som helst, för den delen - så hade jag ju tagit den här och nu. Nog för att jag avskyr sprutor, men om det är det som krävs för att kunna kela med en liten kissebebis utan att ögonen blir blodsprängda, svullna och rinner utan bara den, utan att näsan är täppt eller rinnig och halsen stockar igen totalt efter tre minuter känns det helt klart värt det.

Kommentarer
Postat av: jenny

hihi jåå värdens bästa. Saga = Wirus hihi ;) <3

2009-04-14 @ 23:04:13
URL: http://jjennylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0