cause love don't live here anymore

lyckades faktiskt hålla mig kvar i sängen till elva, applåder till mig. Förkylningen har inte lagt sig, dessvärre, så jag får hoppas att den ger med sig före torsdag, att flyga med en förkylning i kroppen är ingen höjdare. Har duschat, slängt in tvätt i maskinen och ätit lite lätt frukost. Känns rätt bra. Håller fortfarande på att överväga om jag ska pallra mig ut i solen, om jag ska ligga i hammocken och läsa eller om jag ska stanna inne, och packa och dona. Just nu lutar det mot alternativ nr 3, mest bara för att få det gjort. Har iallafall huset för mig själv, även om morfars bil står utanför garaget, vilket innebär att han är här i faggerna. Och lappen han hade lämnat på bordet avslöjade att han, mycket riktigt, är i närheten, närmare bestämt i förrådet, alltså bara typ 50 meter bort. Vet dock inte varför dom, mormor och morfar alltså, envisas med att fortfarande skriva lappar och berätta vart dom är. Jag är 18, inte 4, tror jag överlever om jag upptäcker att dom inte är hemma då jag vaknar, liksom.

Känner mig riktigt peppad inför morgondagens möte med tjejerna, hoppas verkligen på att vädret håller sig fint, så man kanske kan sätta sig någonstans, bränna exempelvis, och steka. Hade varit grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0