*

buhu, ni vet dom där bröstsmärtorna jag berättade om igår? FORTFARANDE NÄRVARARANDE. Jag dör. Lägg sedan på det till en extremt stel nacke och en förkylning, så har ni på ett ungefär hur mitt nuvarande tillstånd ser ut. Woho. Fast, jag är glad ändå. Förutom att jag blivit lite uppskrämd att den förkylning som är på ingående mycket väl skulle kunna vara svininfluensan (ja, jag är nojig) av inte en utan TVÅ personer. Känns mucho bra att veta, att det som lurar innanför huden på mig skulle kunna vara det virus som skördat ett sisådär hundratal liv. Gissa vem som kommar kuta till matsalen och ta handsprit så fort tillfälle ges? Och GISSA VEM SOM KOMMER KÖPA EN EGEN FLASKA FRÅN APOTEKET?! Rätt gissat, jag. Och för att dra den slutsatsen behöver man knappast vara någon raketforskare eller hjärnkirurg, sånt vet man bara, oavsett om man känner mig eller ej. Fast näe, nu ska jag pallra mig i säng, lyssna på lite musik, läsa några sidor ur Låt den rätte komma in, som jag började läsa igår, har precis börjat komma in lite i boken. Missa den inte, hörni!
imorgon blir det rep (inget ovanligt dessa dagar) och sen ska vi dra oss till pagla med resten av estet på eftermiddagen och chillaxa där med lekar och allt möjligt estetsvammel, fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0