WHAT HAPPENS IN VEGAS

right on, finskorna är mina! Alltså, jag har köpt ett par fina skor, inte finskor, som Agnes trodde. Visserligen inte rea, men så värt ändå. Vill nästan gå ut på en promenad, bara för att ha en anledning att ha på mig dom.

sedan åkte vi en sväng på Coop, köpte mig lite glass, valde att ta ut svängarna litegrann och testa Flädersorbet, sen hyrde vi lite filmer. Ja, det är ju sån extrem brist på filmer så här runt jul. Hyrde iallafall Benjamin Buttons blablabla (minns inte titeln, hehe), Baksmällan och Marley & me. Såg den sistnämnda alldeles nyss. Gissa om tårarna sprutade? Men bra film, helt klart. Ser kanske någon utav de andra 2 senare ikväll, om inte hockeyn är alltför intressant, förstås. Köpte även What happens in Vegas för 29 kr, värt som tusan!

håller tummarna till tusen att Luleå tar igen sig, 2-0 underläge är inte okej!

nu ska jag spana på lite bloggar. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0