totally pointless

1. Vilken svordom använder du mest?
oj, det är olika. Men fan och jävlar förekommer lite då och då.
2. Äger du en iPod?
Nope.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 
Hehe, äger ingen väckarklocka. Och just nu har jag lov = ingen väckarklocka som behöver ställas. Men vanligtvis runt 7-snåret 
4. Hur många resväskor äger du?
Typ... en. Eller det kanske är två?
5. Använder du flip-floppar?
Ja, det händer. Fast jag föredrar... Andra skor. Brukar få skavsår av flipflops.

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Oftast Coop. Fast det är inte jag som sköter matinhandlingen huvudsakligen, men då det är jag som ska handla brukar det bli från Coop. 
7. Skulle du hellre ta bilder än vara med på bild?
Ja. Fast nog kan jag vara en linslus mellan varven jag också.
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Det var Australia. Som jag fortfarande tycker att alla borde se.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Kompis. Fast det beror väl på omständigheterna och vilken barnfamilj det gäller.
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En ny kamera, resor, kläder och en massa annat.
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Många, och det händer pinsamt ofta.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Lyssna på musik.
13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Gissningsvis är det Where the light is.
14. Vilket är världens bästa band just nu?
Nej, vad svårt. Men för tillfället så ligger Mando Diao jäääkligt bra till.
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad?
Det tror jag inte. Och hade någon gjort det så hade jag inte sagt vad det var.
16. När var senast någon stötte på dig?
Jag är för dålig för att upptäcka sådant, man måste vara pinsamt övertydlig för att jag ska förstå. Och med övertydlig menar jag att man säger rakt ut, blickar och sånt svammel funkar inte på mig.
17. Vad åt du till middag senast?
Fiskgryta och potatis
18. Använder du huvtröjor?

Det händer. Fast jag har - efter ett flertal garderobsrensningar - ganska få. Kanske borde skaffa en ny?
19. Kan du vissla?
Nej. Lite pinsamt, men jag kan inte. Eller jag kan ibland, men de fallen är mer sällan än ofta.
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Oj, ingen aning. Har inte haft mobilen på typ 2 veckor, men jag gissar att det var Lotta.
21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Älskar allt som snurrar fort, avskyr attraktioner som innebär att man måste befinna sig högt ovanför markytan och upp-och-ner. Men virvelvinden och breakdance är klassiker som alltid funkar.
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Säkerligen.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0911
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
JA! Jag avgudade typ alla Disney-filmer (nu snackar vi alltså old school-Disney, före High School Musical och alla andra otecknade Disneyfilmer), Lejonkungen och Micke & Molle var mina favoriter, för att bara nämna några. Faktum är att vi planerade att hyra Lejonkungen förra veckan, men den fanns inte. Skandalöst.
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Det har väl ett 20-tal butiker eller något.
26. Hur många syskon har du?
ett
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Beror på omständigheterna, men ibland, ja.
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen, men jag kan väääääldigt många ur Lejonkungen, Sweet Home Alabama och Moulin Rouge.
29. Äger du några popband t-shirts?
En gammal Good Charlotte-tshirt som numera får agera sovtröja.
30. När flög du senast?
Nyårsdagen, från Stockholm till Luleå efter Thailandsresan.
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Inte mitt, men 6 st.
32. Läser du för skojs skull?
Ja, det gör jag.
33. Pratar du några andra språk än svenska?
Engelska
34. Diskar du din egen disk?
Ibland.
35. Har du gråtit offentligt?
Ja. Minns dock inte när det hände senast, men det har hänt.
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Sitter vid en stationär nu, men hemma har vi en lappis.
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Så ofta som jag kan, ja.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Nej, fast min syster försöker övertala mig att ta hål i naveln.
39. Tycker du att killen ska bjuda på första dejten?
Nja, det är lite för gammeldags för min smak. Går man ens på dejter i Sverige? Och om man gör det tycker jag man ska betala för sig själv.
40. Kan du kasta macka?
Ja.
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.
42. Vad har du med dig in på bion?
Oftast något ätbart.
43. Vem är din favoritlärare och varför?
ÅSA, easy peasy! För att hon lär ut likt ingen annan, kick-ass humor och... Ja, jag tror att alla som har/haft Åsa kan intyga om att hon sannerligen är one-of-a-kind, fast på bästa möjliga sätt.
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Det tror jag inte, nej.
45. Vad har du för väder?
Sol
46. Har du en blogg?
Behöver jag ens svara på den frågan?
47. Vilket är ditt favoritämne?
Oj. Ensemble smäller riktigt högt, men jag gillar engelska, så länge jag får skriva fritt.

48. Gillar du att flyga?
Ja, fast jag gillar inte långflygningar, men Luleå-Stockholm är helt perfekt.
49. Vilken personlighet är ett måste hos en partner?
Oj fan, svårt... Men humör, ödmjukhet, snällhet är viktigt för mig. Sedan tillkommer det ju ett gäng andra personlighetsdrag, hoppas jag, men dessa 3 värdesätts högt hos mig.
50. När sov du senast på golvet?
Oj... Det var jäkligt längesen. Eller nej, det var det inte alls! Det var i början av Juni, kom jag på nu.
51. Vilken är din favoritdrink?
Svårt. Jag vet faktiskt inte.
52. Gillar du din boendesituation?
Jadå, den funkar, helt klart.
53. Vilken är din mammas hemstad?
Piteå
54. Din pappas hemstad?
Jag tror det är Luleå. Men jag är inte säker.
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Olika, men en normal natt sover jag 8 timmar, och jag klarar mig utmärkt på det. Så nånting sånt.

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte i nuläget, nej. Men jag kan tänka mig att de kommer vara det om cirkus en månad.
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nja, trubbel och trubbel... En tillsägelse har man väl fått, men de brukar oftast vara riktade till hela klassen, sällan till enbart mig.
58. Vilken är din favoritfrukt?
Ananas och vattenmelon.
59. Bryr du dig om kalorierna i det du köper?
Nej, inte alls.

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Stavning är jag ganska petig med. Och jag avskyr särskrivning. Men inte så att jag påpekar så fort någon gör fel (jag brukar väl också göra såna fel där emellan varven)
62. Tror du på liv på andra planeter?
nja. Jag vet inte.

63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
oj. Brukar inte lägga sånt på minnet.
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Vet ej. Men då Gud alltid (nästan, iallafall) målats upp för att vara en man så blir det väl att man naturligt ser Gud som en man.
65. Vad var det senaste du åt?
Middag.
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Det beror betydligt mer på deras personlighet än deras kön.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ja, det vet nog bara mamma. Just nu iallafall.
68. Gillar du senap?
Nej
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det löser sig.
70. Skulle du vilja hoppa fällskärm?
ALDRIG
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Vet inte. Brukar oftast se mina vänner i olika filmkaraktärer. 

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej.
73. Tycker du om att krama folk?
Ja.
74. Skulle du säga att du är trendig? 
Nja, det vet jag inte. 
72. Äger du en digitalkamera?
Nej (rip)
73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Haha, jag har fått höra att jag är lik mamman i filmen The Shining. Ingen kändis, direkt. Och om ni har sett bilder så vet ni nog också att jag inte tog det som en komplimang..
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja.
75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Twilight, Systrar i jeans-böckerna och Sista sommaren med dig.
76. Tycker du att du är attraktiv?
Nja
77. Vad är du allergisk mot?
Pollen, gräs, hund, katt, häst. 
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Om någon påpekar att jag är hemsk som äter kött så får jag det, annars nej.
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Hmmm.... Adam är ett namn jag gillar, vet inte varför dock.

80. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Spotify (y)
81. Vilken är din favoritrestaurang?
De två i Thailand som blev standard. Fast Max är ju en klassiker, haha.
82. När badade du i en pool senast?
För nästan 2 veckor sen, på Nordpoolen.
83. Har du varit med i någon skolpjäs?
Om man kan räkna Jesus Christ Superstar (höll, av någon oförklarlig anledning, på att skriva High School Musical) som en skolpjäs, så ja.
84. Hur många barn vill du ha?
Typ 2. Eller kanske 3.
85. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Dansband och jag går inte alls ihop. "Skrikmusik" är inte heller någon favorit. Och techno, usch.
86. Hade du lätt för att bestämma dig för vad du skulle rösta i valet?
Har inte röstat, så jag kan inte uttala mig i frågan.

87. Har du åkt moped någon gång?
Högst fem gånger, haha.

88. Har du busringt någon gång?
Det har hänt, ja.
89. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Thailand.
90. Kan du alla orden i nationalsången?
Tror det.
91. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nja, snarare attraktion.
92. Kan man vara vän med sitt ex?
Om man bara vill så går det mesta.
93. Vad har du i din väska?
Mp3-spelaren finns alltid där. Och läppglans/läppbalsam har en given plats där.
94. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Borsta tänderna, typ?
95. Vad lyssnar du på nu?
Tvn och Youngblood med EMD som spelas på radion.
96. Vad ska du göra nu?
Hjälpa mamma baka våfflor.
97. Vad heter din mamma och pappa?
Cecilia och Johan.

98. Hur många kusiner har du?
Tre; John, Agnes och Miki.
99. Varför gör du det här testet?
Hade inget bättre för mig.

100. Hur mycket är klockan nu?
20.54


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0