*

Oh my, vad jag älskar att hitta ny musik! Alltså, inte bara en ny låt, utan en helt ny artist som man aldrig ens hört talas om. Sitter just nu och kikar runt på YouTube, och har redan hittat två lovande kandidater till mp3-spelaren; Phillip Larue och Tyrone Wells. Fint!

Håller tummarna att Hemmakväll har öppet ikväll, då kanske jag kan dra med mamma och John för att hyra en film eller nåt? Håller på att falla isär av tristess, har sjuuukt tråkigt. Hade mycket hellre jobbat idag och tjänat några mynt istället för att sitta här och mögla. Fattar inte riktigt varför midsommar ska vara en röd dag egentligen. Visst, det är supermysigt (om vädret är fint, vill säga) men är det ändå inte bara en gammal, svensk ursäkt för att få hinka i sig alkohol, som valborgs? Tyvärr så har vi aningen för många röda dagar, tycker jag. Och att dom sedan ska hålla på och ändra sig fram och tillbaka blir ju inte mycket bättre, ställer bara till en massa i kalendern!

Jaja, nu ska jag duka på bordet, så kanske man kan slänga i sig lite käk!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0