*

hoho i stugorna. Är fortfarande lite skakis efter gråtattacken som An American Crime frammanade. Men det var en helt otrolig film, se den!

Ska snart göra ett besök i sängen, ska bara skriva ut ett recept som jag ska använda mig av imorgon, då blir det bakning för hela slanten, minsann. Ska överraska mina lovely workmates med lite kalasfika på måndag. Fast kalasfika, det låter som att vi ska fira nånting, vilket vi inte ska... Vill bara vara lite snäll, antar jag. Ska försöka släpa med mig en kortlek, så man kan fördriva tiden med något annat än bara slapp i soffan. Är så himla sugen på att dra en omgång med blåsfisk, eller vad säger du Sara? haha

Och jag som hade tänkt att skriva ut text och allt till Dance with somebody, Gloria och Return to sender. Men funkar skrivaren? Självklart inte. Tusan också. Jaja, får väl fixa det på något vis. Vet bara inte hur.

Kommentarer
Postat av: SaraP

Sa någon blåsfisk? :O

Jag är på! ;)

2009-06-21 @ 20:46:22
URL: http://sarapohjanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0