if you only knew

crap, glömde allt fika hemma! Får väl ta det imorgon... Fast då har jag inte ens någon lektion, damn it! Jaja, igår blev det ett riktigt slapphäng. Fikade och såg Gossip Girl på Annas jobb, åkte hem, tog det piano, surrade i telefon med både den ena och den andra, sen renbäddade jag min säng och sussade sött. Vaknade runt 3-tiden i natt av en mardröm. Hur ofta händer det, liksom? Och när tusan hände det sist? Var iallafall livrädd, låg vaken i typ 10 min, sen somnade jag om igen. Har ganska nyss haft mentorssamtal. Det gick helt okej, men jag kommer nog aldrig att vänja mig vid det ändå, det känns bara jobbigt och obehagligt, även om det brukar gå bra.

Oj, shit, nu har jag gitarrlektion. PANIIIIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0