heaven's on fire

Har slutat för typ 10 minuter sen. Eller ja, egentligen över 30 minuter sen, men eftersom jag har en svenskauppgift kvar så gick jag upp med Carin och Emil och Sara för att fixa de papprena, men så hade hon dom varken i sin hög på skrivbordet eller i datorn, så vi gjorde en snabb visit i bokrummet, inget där heller, sen kopierade hon upp en ny uppgift. Och då hade bussen gått för 5 min sen. SURT. Hatar verkligen sommartrafiken, bussarna går endast en gång i timmen, plus att det är väldigt skumma tider.

Så nu sitter jag kvar på skolan, försöker fördriva tiden så gott det går. Det går ju sådär. Jag är trött, hungrig, fryser som tusan och jag vill bara hem.

Pratade nyss med Bosse, en av våra ensemblelärare, och helt plötsligt säger han bara "brinner det i askkoppen?", tittade ut och det kom en massa rök ur en... Ja, askkopp. Trodde dock bara att någon släckt en cigg eller något, så jag vandrade vidare, men sen då jag passerade fönstret en stund senare så såg jag att det faktiskt brann i den. Vissa har verkligen inget liv. Tragiskt.

För övrigt så har jag en muskelknut som ligger och trycker på en nerv, och det gör sviiinont, dör typ.

Ska snart börja bege mig in mot "stan" (skulle knappast kalla det stan, men ändå) så jag inte missar nästa buss också.

hejrå!

Kommentarer
Postat av: SaraP

Hur kan man ha så tråkigt att man tänder eld på en askkopp?! :O

Det kan ju vara farligt!

2009-06-03 @ 19:53:37
URL: http://sarapohjanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0